[Java lista] array

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Dec. 11., P, 12:05:12 CET

Ilyenkor szokott a fejemben kattogni valami, ami arra késztet, hogy a
beosztottat megkérjem, hogy legyen szíves mutassa be a módosított
kódot. Szigorúan figyelve arra, hogy éppen most persze ne érjek rá,
hogy megnézzem, csak pár nap múlva, hogy ha nem is készítette el,
legyen ideje megcsinálni és megtarthassa az arcát, de egyértelmű
legyen az üzenet: kamuzás nincs.

Péter

--
Verhás Péter