[Java lista] JNLP-vel letoltott program telepul XP ala? :O

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2009. Feb. 2., H, 21:14:29 CET

On Monday 02 February 2009 17.50.51 Zsombor wrote:

> De teljesen. Ha telepítesz egy programot, akkor legyen ott, és onnan - is -
> tudod központilag uninstallálni. Sokkal inkább normálisabb mint kézzel
> törölgetni mindenféle eldugott fileokat és könyvtárakat
nem is kellene. Normalis oprendszer letolti a temp-be, onnan futtatja aztan a
legkozelebbi boot-nal viszlat.
Ha letoltesz egy flash-t, vagy a youtube-rol megnezel egy videot, meg nem kell
felinstallni.
Azert vagyok merges, mert ezek egyszeru "harom file-os" oktatasi segedanyagok.
Persze tudom, hogy egy nagy alkalmazasnal mas a helyzet. Ezert lehetne egy
opcio, hogy install, vagy csak proba.

--
 thx,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu