[Java lista] JNLP-vel letoltott program telepul XP ala? :O

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Feb. 2., H, 22:23:05 CET

Üdv,

én azt javasolnám ebben az esetben, hogy legyen valami kerete a kis
példaprogramoknak, mint pl. a SwingSet.jar a JDK-ban, mely nagyon sok
példát bemutat egy programon belül, mellette a forráskóddal.
Amúgy, ha Java-t oktatsz, akkor a hallgatóknak tisztában kéne lenni
azzal, hogy töltsenek le egy példát, és hogy fordítgassák,
futtatgassák. A Java Web Start nem kifejezetten erre lett kitalálva,
hanem bonyolult alkalmazásokra, melyeket tényleg csak futtatni és
használni szeretnék, rendszeresen.

Viczi