[Java lista] JNLP-vel letoltott program telepul XP ala? :O

Laja laja at freemail.hu
2009. Feb. 3., K, 10:29:24 CET

Hi!

> A Java Web Start nem kifejezetten erre lett kitalálva,
> hanem bonyolult alkalmazásokra, melyeket tényleg csak futtatni és
> használni szeretnék, rendszeresen.

Sztem nem. Ha megnézel a SUN oldalain egy leírást vagy oktató anyagot,
akkor az szinte mindig ott van webstart-os formában is, hogy egyből ki
is próbálhasd. Ki az aki installálni akar egy példprogramot? Nem  is
erre van. Ha installálni akarsz, akkor letöltöd és installálod. A neve
is webstart nem webinstall...

Teljesen nem is értem ezt. Nálunk sok webstartos progi van, de nem
emlékszem hogy feltelepültek volna. Igaz nagyrészt átállt már a hivatal
linuxra, de XP alatt se települt fel. Baj is lenne...

Laja