[Java lista] JNLP-vel letoltott program telepul XP ala? :O

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Feb. 3., K, 12:32:00 CET

On Tue, 03 Feb 2009 10:29:24 +0100
Laja <laja at freemail.hu> wrote:

  Hali!

> Sztem nem. Ha megnézel a SUN oldalain egy leírást vagy oktató anyagot,
> akkor az szinte mindig ott van webstart-os formában is, hogy egyből ki
> is próbálhasd. Ki az aki installálni akar egy példprogramot? Nem  is
> erre van. Ha installálni akarsz, akkor letöltöd és installálod. A neve
> is webstart nem webinstall...

Hat pedig azert de :), mert a WS olyat is tud, hogy minden inditaskor
ellenorzi, hogy a szerveren levo valtozat ujabb-e, mint a helyi, es ha
igen, akkor ujra leszedi. Egy dolog, hogy mire talaltak ki valamit es egy
masik, hogy mire hasznaljak (altalaban amire lehet, es a ketto nem
feltetlenul esik egybe :) ).

> Teljesen nem is értem ezt. Nálunk sok webstartos progi van, de nem
> emlékszem hogy feltelepültek volna. Igaz nagyrészt átállt már a hivatal
> linuxra, de XP alatt se települt fel. Baj is lenne...

Ha elinditod a WS klienst, akkor ott lesznek benne az eddig elinditott
alkalmazasok ikonjai szerintem. Azt lehet elso inditasnal valasztani,
hogy csinaljon-e nekik Desktop meg start menu short cut-ot is, vagy sem.

  atleta