[Java lista] web kliens vs. swing kliens

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Feb. 5., Cs, 12:02:34 CET

Üdv,

fejlesztettünk webes és vastag klienses alkalmazást is, méghozzá
adatrögzítőknek. Bár szerintem az adatok megjelenítési sebessége
hasonló, ha hasonló a kommunikációs protokoll, mivel ugyanannyi bitet
kell áttolni a hálózaton. A vastag kliensen azonban mégis gyorsabban
haladtak, nem a combo-k leggörgetési sebességei miatt, hanem az
okosabb komponensek és a gyorsabb ablak váltás miatt. Tény, hogy a
webesben alig AJAX-oztunk.

Viczi