[Java lista] for: ++i vagy i++

eMeL emel at emel.hu
2009. Feb. 8., V, 18:55:35 CET

> Szerintem meg gondolkozzon rajta a fordító.

Ha mindig a fordító gondolkozna, akkor félművelt programozók is
elegendőek lennének ;)

Bizonnyára van eset (természetesen jól összetett, amit a kolléga
részletezett), amikor már nem csak optimalizálás, hanem komoly működési
különbség van a prefix és postfix között... szóval ebben a szakmában egy
darabig még kell a szürkeállomány is ;)

Ettől függetlenül, szerintem ma már minden fordító van olyan okos, hogy
kioptimalizál ilyesmit, szóval csak azért nem kell programozási stílust
váltani ;)

eMeL