[Java lista] for: ++i vagy i++

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Feb. 8., V, 19:46:56 CET

On Sun, 08 Feb 2009 18:55:35 +0100
eMeL <emel at emel.hu> wrote:

  Hali!

> Ha mindig a fordító gondolkozna, akkor félművelt programozók is
> elegendőek lennének ;)

A muvelt/tehetseges/okos programozo barmin gondolkodhat, de nem mindegy,
hogy mire hasznalja a kapacitasait. Lehet ilyeneken is tokolni meg lehet a
lenyeg probleman is ;).

> különbség van a prefix és postfix között... szóval ebben a szakmában
> egy darabig még kell a szürkeállomány is ;)

Viszont amit lehet gepesiten, algoritmizalni azt tegyuk meg, mert
megeri. Gondolkodnivalo akad utana is. Vagy ne hasznaljunk
szamitogepeket, tervezzunk repulot meg processzor kezzel es
logarleccel. Ja, processzort ne, mert az ugyis csak a szamitogepekbe
kell :)

  atleta