[Java lista] for: ++i vagy i++

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2009. Feb. 9., H, 12:57:26 CET

> Tehat a bytekod nem lehet ugyanaz, de megis lehet ugyanaz. Ertem.
>
> Logikus.

Bizony, pont errol szolt az egesz thread... Olyanon agyaltak itt egy paran, amire semmi rahatasuk. Ki tudja, hogy mit vesz eszre egy optimalizalo, es mit nem? En biztos nem tudom, ezert az egesz alapkerdes (i++ vagy ++i) felesleges es ertelmetlen. Ha ezt sikerult elmondanom (jelek szerint igen), akkor talan megerte...

Udvozlettel,

Ivan

István Ketler
Project Coordinator

Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
Schedule & Revenue Management
Alkotás u. 53.
1123 Budapest
Hungary

Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977

Room: MOM Park, Building A, Room 556

e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck