[Java lista] for: ++i vagy i++

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2009. Feb. 9., H, 13:44:16 CET

> En biztos nem tudom,
> ezert az egesz alapkerdes (i++ vagy ++i) felesleges es
> ertelmetlen.

Na ez igy benan sikerult, nincs ennyire nagy arcom, elnezest erte. Helyesen:

En biztos nem tudom (hogy mit vesz eszre az optimalizalo), ezert az egesz kerdest feleslegesnek es ertelmetlennek tartom. Foglalkozzek vele olyasvalaki, aki kifejezetten optimalizalot gyart, de ez semmikeppen sem a programozo dolga.

Udvozlettel,

Ivan

István Ketler
Project Coordinator

Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
Schedule & Revenue Management
Alkotás u. 53.
1123 Budapest
Hungary

Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977

Room: MOM Park, Building A, Room 556

e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck