[Java lista] for: ++i vagy i++

biziclop biziclop at gmail.com
2009. Feb. 9., H, 15:06:44 CET

2009/2/9  <istvan.ketler at lhsystems.com>:

> Na ez igy benan sikerult, nincs ennyire nagy arcom, elnezest erte. Helyesen:
>
> En biztos nem tudom (hogy mit vesz eszre az optimalizalo), ezert az egesz kerdest feleslegesnek es ertelmetlennek tartom. Foglalkozzek vele olyasvalaki, aki kifejezetten optimalizalot gyart, de ez semmikeppen sem a programozo dolga.

Hat ize, de most mit csinaljak, ha nekem van valami halvany fogalmam
arrol is, hogy mit hogyan optimalizalnak Javaban? Nem annyi, hogy
csuklobol meg tudjak valaszolni egy ilyen kerdest, de azert a semminel
tobb, es azert szoltam hozza a temahoz, mert egesz egyszeruen erdekel.
Nem mint programozo, hanem csak mint egy erdeklodo fiatalember.

lsp