[Java lista] for: ++i vagy i++

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2009. Feb. 10., K, 09:55:12 CET

Hát ha tudod, hogy optimalizál a Java, akkor pláne tudnod kell, mennyire értelmetlen kódszinten nekiugrani a kézi optimalizálásnak, különösen mennyire értelmetlenek ezek a szájhagyomány útján terjedő "optimális" vagy "gyorsabb" megoldások. Ha optimalizálsz, akkor először mérj, aztán tervezz. Kódolni csak utána lehet/érdemes. Ettől még akár ismerhetsz is néhány patternt, de ezeket elsősorban a tervezés szintjén kell használni (akkor is, ha a kód írása közben tervezel - a tervezés nem feltétlenül jelent UML nehéztüzérséget).

Mottó: The root of all evil is the premature optimization.

István Ketler
Project Coordinator

Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
Schedule & Revenue Management
Alkotás u. 53.
1123 Budapest
Hungary

Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977

Room: MOM Park, Building A, Room 556

e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck