[Java lista] ip geolocation

Vig Balázs Balazs.Vig at dataexplorer.hu
2009. Feb. 10., K, 12:53:24 CET

Az egyik T leánynak dolgoztunk, és ott merült fel az ui-ban leírt infó. De mivel ez az infó nem a közvetlenül ezzel a területtel dolgozó osztálytol jött, ezért elképzelhető, hogy téves.

Részemről átváltok ezen a topikon olvasásba, mert engem is érdekelne egy pozitív eredmény, valamint csak másod-harmad-xed kézből szármozó információim vannak, és annak pontossága nem bizonyítható.

VigB