[Java lista] Webstartnak dinamikus parameter atadasa

Godán Tamás gtom at freemail.hu
2009. Feb. 11., Sze, 23:37:56 CET

Én úgy tudom a webstart nem garantálja, hogy a jnlp fájlt minden esetben le
fogja tölteni újból. Sőt, egy már telepített webstartos alkalmazást a
cache-ből akár offline is lehet futtatni, ha van hálózat frissíti a jnlp-t
ha épp megszakad akkor meg nem. Erre van valami paraméter a jnlp-ben hogy
megengedett-e, de ez lokálisan nyilván editálható, úgyhogy én az
authentikációt nem bíznám a webstart mechanizmusra.
Vagy ha mégis, akkor jnlp fájl dinamikus generálása mondjuk servlettel, az
átadott paraméterek (sessionid, usernév, stb) titkosítva, és valamiféle
időbélyeggel és ellenőrző kóddal ellátva amit az alkalmazás induláskor
ellenőriz és ha nem friss akkor kilép.

üdv,
  Tommaso