[Java lista] Webstartnak dinamikus parameter atadasa

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Feb. 11., Sze, 23:56:25 CET

Üdv,

ez tipikus SSO probléma, azaz ha így keresel (SSO Java Web Start),
akkor nagyon sok találatot fogsz kapni. Pl. ebben sok jó ötlet van:
http://grid.ncsa.uiuc.edu/papers/sws-myproxy-jws.pdf
A megoldás ahogy nézem tényleg a röptében generált JNLP, de nem
sesisonid-val, hanem egy rövid élettartamú tokennel.

Viczi