[Java lista] állás keresés

Gergely Hodicska felho at avalon.aut.bme.hu
2009. Feb. 12., Cs, 22:30:02 CET

Szia!

> eddig itt csak állásajánlatok voltak, ilyesmik nem. Már ekkora a
> válság? Tényleg keresni kell? Eddig vákum volt, ha kijött egy ember a
> piacra, azonnal felszippantották. Érdekelnének tapasztalatok, vagy
> hogy nálatok mennyire keresnek/küldenek el embereket.
Nem hiszem, hogy ilyesmiről lenne szó. Csak ha már épp kutakodik az
meber, akkor megéri jól körbe nézni, hogy a lehetőségekhez képest a
lehető legjobbat hozhassa ki az ember. Én pl. két helyre is tövább
küldtem a levelét. :) Szerintem egy jó Java tudással nem lehet sok
gondja manapság sem egy fejlesztőnek.

Üdv,
Felhő