[Java lista] állás keresés

Bartl Ákos akysoft at freemail.hu
2009. Feb. 13., P, 06:53:16 CET

Sziasztok,

köszönöm mindenkinek a segítséget.
Annyit viszont szeretnék hozzáfűzni, hogy nem a válság miatt keresek új
munkát. A cég, ahol jelenleg még dolgozok nem ment csődbe és engem sem
rúgtak ki.
Röviden a magyarázat az, hogy meguntam és olyan helyet keresek, ahol
jobban tudom kamatoztatni a képességeimet.
Lehet, hogy most páran hülyének néztek, mert pont a válság közepén
akarom otthagyni a munkámat, de nálam most jött el a váltás ideje.

Állásajánlatok valóban vannak elszórtan itt a listán, de nem akarok
hónapokat várni, míg felbukkant egy-egy hirdetés itt a listán. Inkább
megragadtam a kezdeményező szerepet.

Üdv
  Ákos