[Java lista] állás keresés

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2009. Feb. 13., P, 12:10:00 CET

Hi !

> Szerintem egy igazi prgmozó legfelsőbb helye a vállalati hierarchián a vezető prgmozói poszt

Teljesen egyetértek veled ! Én hasonlóan érzek, mármint imádok programozni/fejleszteni,
nem igazán tudok mást elképzelni magamnak. Vagyis jó lenne ezzel a munkával nyugdíjba menni.
Persze szép dolog pl. egy adatbázis modellt megtervezni, de meg sem közelíti a kódolás szépségét.
Több volt programozói ismerősnél tapasztaltam hogy programozóból szervezővé válva szinte megőrült
és alig várta hogy kódot írhasson, amit persze felettesei nem igazán engedtek.
Aztán együtt dolgozva egyikőjükkel csak átengedtem neki hogy egy-egy komolyabb adatbázis view-t
ő csináljon meg, és nagyon örült ennek a lehetőségnek :)
Én úgy érzem az igazi fejlesztő/programozó tényleg programozni, kódolni szeret igazán !

Joe