[Java lista] állás keresés

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2009. Feb. 13., P, 10:30:40 CET

> IT igazgatói poszton átlag bruttó 344 ezer....

Gondolom, már EUR-ban vannak az adatok ;-)

Köszönöm mindenkinek a választ, igazán hasznosak voltatok, mint Sodor
szigetén a gőzmozdonyok.

Kicsit elgondolkodtam, hogy ha félig én tervezem, teljesen
architektelem, programozom, dizájnolom (oké, ez az egy nem megy
világszínvonalon, mondjuk azt, hogy általában olyat sikerül dezájnolnom,
amitől nem hányik be az ember) és dokumentálom is a rendszert (tesztelés
kimarad, azt nem szeretem), akkor a fizetés az sum(), avg(), min() vagy
max()?

Az pedig nem jó kérdés, hogy miért nem vagy manager. Én vittem 3 évig
egy textilgyárat (érdekesség: az informatika vezetője - én - nem
igazgató volt, hanem a gazd. igazgató alá beosztott csop.vez. státusz),
szép volt, jó volt, hasznos volt, de nagyon rossz irányba vitt, nem
igazán prgmoztam az alatt az idő alatt, nem volt lehetőségem. Utálok
manager lenni abban az értelemben, hogy _csak_ kitalálom a dolgokat,
plusz _tudom_ (van aki csak hiszi, vallja, de én _tudom_), hogy a jó
managerkedés nem elég ahhoz, hogy jó minőségű sw jöjjön ki a kezeid közül.

Szerintem egy igazi prgmozó legfelsőbb helye a vállalati hierarchián a
vezető prgmozói poszt, amiként maga tervezhet és architektelhet (csak
hogy fitogtassam az újonnan tőletek megtanult szavakat - btw ezt még meg
se köszöntem, örök hálám -) is, meg esetleg dokumentálhat.

Mivel öreg vagyok és bölcs, többször fordult már elő, hogy rövid idő
alatt valamiféle manager pozícióba keveredtem, ahol semmi keresnivalóm
nincs (Peter-elv).

Köszönöm, hogy elmondhattam.
--
ern0.scene.plus4.amiga.code.muzak