[Java lista] állás keresés

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2009. Feb. 13., P, 13:17:28 CET

> Kollega úrnak szintén kiskorú gyermeke vagyon?

Van fiú köztük.

> Szóval egyetértek, valami ésszerű méretű, lehetőleg több technológiát
 > is használó cégben valamiféle szakmai vezetői pozíció,
 > ami továbbra is lehetővé teszi a tervezést, esetleg prototípusok
 > vagy komponensek írását.

Ha nem mobiltelefon-gyártó méretű a cég, akkor nem tartom jónak a
beskatulyázást, mert mittomén, ha van egy rendszergazda csávó, akinek
van némi szépérzéke, akkor miért ne ő csinálja a HTML designt mondjuk
egy nem annyira design-hangsúlyos projekt, mint egy intranet site
esetén, vagy ha a grafikusnak egyébként nincs éppen dolga, miért ne
feküdhetne neki a doksi megírásához, ha tud írni jól.

Ritka az, aki mindenhez ért. Én pl. múlt héten kezdem el javascriptezni,
mert kelleni fog egy ui-hez (aztán csak pislogok a sok AJAX framework
láttán).
--
ern0.scene.plus4.amiga.code.muzak
Haben Sie Fragen?