[Java lista] Galssfish debugging

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2009. Feb. 18., Sze, 11:07:40 CET

hello,

Gondoltam, ha mar oly sok jot mondanak a gf-rol kiprobalom.
Aztan mindjart felakadtam a debug-nal.

Glassfish V2, Netbeans 6.5

A gf-et debug modban inditottam el, az adminisztracioban is beallitottam, hogy
igy induljon (test gep).

Amikor egy alkalmazason (app-client) jobb gomb, debug-ot inditok, megkerdezi,
hogy debug mode-ban van-e a server? Majd amikor valaszolok neki, hogy igen,
akkor kiirja, hogy allitsam le majd inditsam ujra debug modban.
Probaltam a debug menupontban eloszor attach menuvel hozzakapcsolodni, az
sikeres volt. Ennek ellenere nem hajlando debug-olni ugyanez az uzenet.
Mit rontok el?

--
koszi,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu