[Java lista] Galssfish debugging

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Feb. 18., Sze, 11:39:43 CET

Szia,

hihetetlen, de ez tényleg nem működik. :) Mi is próbálkoztunk vele
oktatáson, és van ahol sikerült. Mindenesetre van egy sorrend, amiben
ha kattintgatsz, sikerülni fog. :) Az biztos, hogy az említett panelen
nemmel kell válaszolni, mert amúgy nem enged tovább. Szerintem csak a
kérdés van az adott panelen elírva.

Viczi