[Java lista] swing szinek

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Jan. 9., P, 12:46:27 CET

On Fri, 09 Jan 2009 10:11:31 +0100
Laja <laja at freemail.hu> wrote:

  Hali!

> Kérdésem lenne, hogy egy swinges progiban az alapértelmezett szineket
> hogyan tudom megváltoztatni? Az a gondom, hogy van ügyfél aki a progit
> régi jó kis DOS-os inverz szinekkel szeretné használni, vagyis sötét
> alapon világos betűkkel. Ha már LF-t lehet válsztani, akkor színsémákat
> nem lehet valahogy?

Szerintem keress egy olyan LaF-ot, amit konnyu bealitani. A substance LaF
(https://substance.dev.java.net/) ugy nez ki, hogy eleg jol
konfiguralhato, es ez jol le is van dokumentalva. Raadasul alapbol tudja
az ugyfeled altal elvart szemgyotro kinezetet :)

De az 1.5-os javaban mar alapfelszereleskent van synth nevu LaF, aminek
a megjeleneset teljesen XML-bol lehet vezerelni:
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/uiswing/lookandfeel/synth.html .

> Tudom google a barátnőm... de biztos rosszul keresek :(

http://www.google.com/search?hl=en&q=configurable+look+and+feel+swing :)

  atleta