[Java lista] jar füle verzió azonosítása

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Jan. 30., P, 22:25:16 CET

On Fri, 30 Jan 2009 19:03:17 +0100
Gádori Zsolt <takuan at freemail.hu> wrote:

  Hali!

> Egy elég összetett rendszerrel üzemelünk, és számos jar fület töltünk
> be menet közben. Hogy mikor melyiket, az a feldolgozandó adatok által
> vezérelt dolog. Valami olyasmire volna szükség, hogy kérdésre mondjuk a
> betöltött jar meg tudná mondani a saját verzióját -bármit is értünk
> most ez alatt- és a betöltő program meg össze tudná hasonlítani egy
> külső referenciával. Ez a referencia lehetne egy alkalmas helyen

Szerintem package versioning:
http://java.sun.com/javase/6/docs/technotes/guides/versioning/spec/versioning2.html#wp89936

Foleg, hogy igazabol valoszinuleg nem az adott jar, hanem a benne levo
kod verzioszama az erdekes szamotokra.

> A kerdés végülis az, hogy van-e erre valami bejáratott dolog, vagy
> barkácsolni kell egyet.

Biztos vannak erre kesz megoldasok, szerintem a 'component framework'
kifejezesre kell guglizni. OSGi is valami ilyesmi, lehet, hogy az helybol
jo nektek.

  atleta