[Java lista] jar füle verzió azonosítása

Tamás Magyar magyusz at gmail.com
2009. Jan. 30., P, 22:53:12 CET

Marai Laszlo <lists at atleta.hu> írta (2009. január 30. 22:25):
> Biztos vannak erre kesz megoldasok, szerintem a 'component framework'
> kifejezesre kell guglizni. OSGi is valami ilyesmi, lehet, hogy az helybol
> jo nektek.

A leírt problémára az OSGi "helyből" nem lesz jó, azt biztosan
mondhatom. Az OSGi keretrendszerben futhat egyszerre több verziója
ugyanannak a jarnak (bundle), ami szépen hangzik, de nem ezt a
problémát akarta a kérdés feltevője megoldani.

A verzió tárolásának módjaira (és az onnan kiolvasásra) már megvoltak
a válaszok. A verzió szám generálását, megfelelő helyre beírását meg
kénytelen vagy a build folyamatba beépíteni valahogy, ami erősen
helyzetfüggő, hogy milyen eszközöket igényel (pl. manuálisan beírod a
verziószámot, vagy svnant-tal hekkelsz). Tudtok valami kész, elegáns
megoldásról? Mondjuk milyen kényelmes lenne, ha egy class fordításának
dátumával, vagy a jar csomagolásának dátumával valahogy lehetne
bűvészkedni...

Magyusz