[Java lista] jar füle verzió azonosítása

Tapodi Zoltán tapodiz at freemail.hu
2009. Jan. 31., Szo, 00:50:09 CET

Helló!
> A leírt problémára az OSGi "helyből" nem lesz jó, azt biztosan
> mondhatom. Az OSGi keretrendszerben futhat egyszerre több verziója
> ugyanannak a jarnak (bundle), ami szépen hangzik, de nem ezt a
> problémát akarta a kérdés feltevője megoldani.

Szerintem pont az OSGi tudná megoldani problémát. A bundle-eknak van
verziója, és dinamikusan tudja őket indítani és leállítani. Jól
kidolgozott, monitorozható, letesztelt rendszer. Az Eclipse jó
támogatást biztosít a fejlesztéshez. Az igaz, hogy arról neked kell
gondoskodni, hogy tényleg csak egy verzió fusson, de nem kitalálni kell
egy teljes rendszert, csak megfelelően használni a meglévő szolgáltatásokat.

Üdv: Zoli