[Java lista] jar füle verzió azonosítása

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Jan. 31., Szo, 11:51:34 CET

On Fri, 30 Jan 2009 22:53:12 +0100
Tamás Magyar <magyusz at gmail.com> wrote:

  Hali!

> A leírt problémára az OSGi "helyből" nem lesz jó, azt biztosan
> mondhatom. Az OSGi keretrendszerben futhat egyszerre több verziója
> ugyanannak a jarnak (bundle), ami szépen hangzik, de nem ezt a
> problémát akarta a kérdés feltevője megoldani.

Hat nem tudom, en nem ismerem reszleteiben, csak lattam, hogy kollegak
mire hasznaltak meg hogy mit csinal pl. az Eclipse-ben. Attol, hogy
'futhat' ;) tobb verzioja egy jar-ban, attol meg en ugy latom, hogy
megoldja a  kerdeses problemat is: modulok verziozasat es menet kozbeni
cserejet, ujratolteset. De az OSGi csak egy otlet volt, a lenyeg az, hogy
erre egeszen biztosan leteznek megoldasok. Biztos van olyan is, ami
egyszerubb, es kifejezetten csak ezt a problemat fedi le.

> A verzió tárolásának módjaira (és az onnan kiolvasásra) már megvoltak
> a válaszok. A verzió szám generálását, megfelelő helyre beírását meg

Az addig rendben van, az izgalmas resz ott kezdodik, hogy
dinamikusan ujratoltsd a kerdeses osztalyokat. Kell egy kis classloader
buveszkedes, persze nem megoldhatatlan.

  atleta