[Java lista] jar füle verzió azonosítása

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Jan. 31., Szo, 14:52:48 CET

On Sat, 31 Jan 2009 13:08:23 +0100
Tamás Magyar <magyusz at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Ez már megvolt a kérdés szerint:
> "számos jar fület töltünk
> be menet közben. Hogy mikor melyiket, az a feldolgozandó adatok által
> vezérelt dolog."

Ezek utan nem meglepo, hogy olykor-olykor az ugyfelet sem sikerul
megertenunk nekunk fejlesztoknek... ;) Bar semmi jelentosege, de a
betoltes meg az ujratoltes az szerintem nem azonos problema, es en ugy
ertettem, hogy az elobbi meg van oldva (nem nagy kunszt), az utobbi meg
nincs: "Ha a referencia előrébb tart, mint a betöltött, akkor
újratölteni, ha nem akkor használni ami van."

> Persze erre le lehet csapni: OSGi-t használtok? Nem? Pedig azt kellett
> volna! Ez még talán igaz is, mindent át kell írni OSGi-ra. :)

Csak kerdezett, en meg javasoltam valamit. Nem csaptam le semmire, nem
mondtam, hogy irjak at. Nagy fiu, aki odaig eljut, hogy kerdezni tud, az
el tudja donteni, hogy sajat maganak irja meg, vagy hasznaljon valami
kesz, felkesz megoldast.

> A Classloader bűvészkedést az OSGi remekül megoldja.

Az az OSGi, amire az elobb azt mondtad, hogy ne hasznalja ;)

  atleta