[Java lista] jar füle verzió azonosítása

Gádori Zsolt takuan at freemail.hu
2009. Jan. 31., Szo, 15:32:18 CET

Sziasztok!

Igen jól látod. Enyhén fogalmazva is baj volna, ha egyszerre több
verzió futna az adott jar-ból. Amint megjelenik az új, és erre így,
vagy úgy "rádöbben" a rendszer, valami kuturált módon álljon át az új
vari futtatására.

A kérdés első fele a "rádöbbenésre" vonatkozik, mármint, hogy a csere
ne maradjon észrevétlen, a második fele pedig erre a félmondatra
vonatkozik, hogy "kulturált módon álljon át..."

Tehát a kívánatos az volna, hogy ne essen hasra mindenestől, hanem
dobjon valami (e célból)nevesíthető exceptiont amit elkapva betölthetem
az új cuccot. Ha esetleg a betöltést is elvégzi, hát az már hab a
tortán, de nem feltétlen szükséges. Elegendő, ha lehetőséget ad
erre, és nem ránt magával mindent.

Köszi:
Zs.