[Java lista] Nyári uborkaszezon idejére Transfer Object kérdés

Cserep Janos cserepj at szeretgom.hu
2009. Júl. 8., Sze, 16:12:46 CEST

> es ez szerinted szep megoldas? szerintem nem :)

A megoldás szerintem gyönyörű, fejlesztői szemszögből ideális (nagyon
hiányzik legalábbis mindig, ha Hibernate-et használó projekt közelébe
kerülök és jön a szokásos OpenSessionInView filter... na az gány
imho), a plusz jar pedig természetesen application client-ekre (tehát
pl egy vastagklien swing gui ami JPA-t használ) vonatkozott. Webappban
transzparens minden.