[Java lista] Nyári uborkaszezon idejére Transfer Object kérdés

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2009. Júl. 8., Sze, 16:11:35 CEST

Cserep Janos írta:

> Mit értesz azalatt, hogy szerializálva elküldeni? Mi volt a pontos
> exception? Milyen API-val akartad átküldeni?
Egy gwt applikáció volt. 1.6.4 tehát tudja használni a java
serialization interface-t.
Amikor a web oldalon megkaptam az ejb-ből a entitás objektumot, át
akartam küldeni a kliens oldalra. Bepakoltam egy response arraylist-jébe
a kapott objektumokat. Itt kaptam a kivételt, emlékszem, még
csodálkoztam is, hogy security except-et dobál, a message olyasmi volt,
hogy biztonsági okokból nem engedélyezett. Sajnos már nincs meg, mert
azóta TO-val küzdök. Akkor meg is kérdeztem a listán és az volt a
válasz, hogy Transfer Object a barátom.
A gwt fordítóját még arra is rá tudtam szedni, hogy az entitásokban lévő
annotation-öket is figyelmen hagyja, így nagyon kényelmes lett volna.

> Trükkösen. Plusz egy agent jar a kliensbe és minden szépen
> transzparensen működik.

Ez akkor gwt-ben nem fog működni, de mondjuk egy standalone java
alkalmazásban menne?

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu