[Java lista] Nyári uborkaszezon idejére Transfer Object kérdés

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Júl. 8., Sze, 16:17:39 CEST

Halihó!

> Már miért is? Szerintem pont azért van a JPA entitásnak detached
> állapota is, hogy ez ne okozzon gondot. Egy detached JPA ojjektum
> szerintem nagyszerű Transfer Object.

  Hmm... én külön jar-ba tettem az entitásaimat, és a jar-ba került a
persistence.xml is. Ettől kezdve ennek a jar-nak a betöltésekor a
konténer fel akarja húzni a PU-t. Ez egészen addig nem baj, amíg egy
ear-on vagy egy jvm-en belül vagyunk, mivel ott egy ilyen entities.jar
van, de amint egy másik jvm-ből kellene remote EJB hívás során
hivatkozni az entitásokra, abban a környezetben is jelen kell lennie az
entities.jar-nak és ott is fel akarja húzni a PU-t a konténer, ha képes
JPA használatára.

  Erre mi a szép megoldás? :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu