[Java lista] Nyári uborkaszezon idejére Transfer Object kérdés

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Júl. 8., Sze, 21:44:04 CEST

Halihó!

Istvan Benedek írta:
> bevallom nekem nagyon nem szimpatikus hogy ebbe a jarba pakolod a
> persistence.xml..

  Kényelmes... :)

> ez azt jelenti hogy nem hordozhato a jarod..

  ...de beszéljünk róla. Ha átteszem az egyik EJB csomagba az xml-t, akkor fel
kell sorolnom benne az entitásaimat, ami nem baj, mert egyszer kell. Ekkor
lesz egy jar, amiben felannotált entitások vannak, amelyeket bárhonnan tudok
használni, és akár több PU is használhatja - ahogy eddig is, de eddig volt
mellette egy konkrét persistence.xml.

> mindig hozza kell majd nyulni akkar hanyszor mas kornyezetben akarod
> hasznalni ezeket az entityket..

  Mit értesz "más környezeten"? Biztos van olyan eset, hogy egy alkalmazást
több JPA provider-rel kell használni több helyen, de nem igazán tudom
elképzelni, hogy ennek mi értelme van, amikor hozzá lehet csomagolni a JPA
provider-t az alkalmazáshoz...
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor