[Java lista] Nyári uborkaszezon idejére Transfer Object kérdés

Istvan Benedek istvan.benedek at gmail.com
2009. Júl. 8., Sze, 23:40:36 CEST

Mas kornyezeten azt ertem, hogy talan egy masik project soran a
meglevo entitasokat hasznalnad megint... talan egy masik adatbazisba
perzisztalnad oket.. igy nem foghatod csak meg a jarodat es
hasznalhatod, minden valtoztatas nelkul..

persze ha nem cel az ujra felhasznalhatosag.. es a kenyelem is eleg nyomos erv:)

Best regards,
István Benedek
Sr. Software Engineer

B2 International Ltd.