[Java lista] Application scope - webapp restart

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Júl. 9., Cs, 15:57:25 CEST

Halihó!

> Az application scope tartalma feltétlenül elvész minden esetben, webapp
> restart esetén? ServletContext.setAttribute által beállított változókra
> vagyok kiváncsi. Tapasztalatom szerint elvesznek, kérdés, hogy
> lebeszélhető-e erről a tomcat?

  Szerintem minden elveszik, ami nem perzisztens... megoldás lehet rá,
például csinálni az alkalmazáshoz egy Listenert, amelyik init részen
felolvassa perzisztens tárból a kimentett adatokat, a destroy részen
pedig kimenti az attribútumokat. Persze ez nem véd a hibából adódó
leállás ellen.

  Másik megoldás valamilyen perzisztens cache használata, például a JBoss
TreeCache jó megoldás lehet erre, főleg azért, mert képes clusterben
működni tranzakcionálisan.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor