[Java lista] Application scope - webapp restart

Mariák Kálmán sirkalmi at gmail.com
2009. Júl. 9., Cs, 16:18:08 CEST

Szervusz Gábor!

A web statisztika feldolgozásához kellet volna. A feldolgozás
meggyorsítása érdekében arra gondoltam, hogy összegyűjtök több rekordot
és egyszerre pukkantom ki az adatbázisba PrepareStatement-et használva.
Az application scope jó ötletnek tűnt az adatok tárolására de úgy
döntöttem, hogy egy application-t írok erre ami daemon-t ként fog futni
a rendszer alatt. Ezeknek fogják küldözgetni a webapp-ok a statisztikai
adatokat serializált map formájában. Ez legalább véd a tomcat
restart/crash által okozott adatvesztés ellen is.

sirkalmi