[Java lista] Egypontos bejelentkezes

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2009. Júl. 14., K, 16:00:52 CEST

Szia,

Köszi, már nézek is utána !

Most a GlassFish-t használjuk, az majd egy következő kérdésem lesz, hogy
mennyire átjárhatóak az AS-ek, lehet hogy már a security kihozza, de
lehet, hogy még az is tud egységes lenni (a ProgrammaticLogin-ra is láttam
több helyen utalást pl.IBM, de valószínű, hogy magasabb szintű valami
kell, mert ez már SUN specifikus).
((JPA szinten eddig sikerült az alapkészlettel menni és azt úgy néz ki,
hogy több is jól tudja kezelni, elég csak a configot matatni!))

Attila.

(ui. azért válaszolok néha később, mert csak digest-et kértem a listáról,
nagy a hajtás, így csak délután tudok olvasgatni)