[Java lista] Galileo Galilei

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2009. Júl. 15., Sze, 10:20:25 CEST

Sziasztok !

Gondoltam kipróbálom az Eclipse Galileo-t, az eddig használt Ganymede helyett.
Ki is csomagoltam, beállítottam neki egy új workspace-t, és gondoltam felveszek
egy Servert, a Glassfish-t szerettem volna hozzá beizzítani. Ehhez rámentem
a "download additional server adapters" linkre, aztán had szóljon, le is szedett mindenfélét.
Kiválasztottam a glassfisht, aztán had menjen a dolog. Szépen elszállt hibával
(ezt most nem idézem). A lényeg hogy próbálkoztam mindenfélével, a végén már
más servert is néztem (pl. Geronimo, Jetty) egyik sem működik.
Ok, akkor ez csak egy alaphiba lehet amit a kiadás után egy órával azonnal
javíthattak, biztos a "software update" talál hozzá javítást. Ő meg azt mondja
hogy nem talált update-et. Na most azt kérdezem mint egyik reklámban:
EZ MOST KOMOLY ?
Én kezdem elfogadni hogy a számítástechnika előrehaladtával/bonyolódásával egyre megbízhatatlanabbak
a szoftverek amiket használunk és mi magunk gyártunk, de ez azért
annyira alapvető hiba, hogy adhatták így ki a Galileo-t ?
Mindenesetre maradtam a Ganymede-nél.
Azért kíváncsi vagyok, sikerült valakinek túljutni ezen problémán,
és összehozta-e a Galileo-t a Glassfish-el, s hogyan ?

Joe