[Java lista] Class szintu tulajdonsag kenyszeritese compile-time

sashee gsashee at gmail.com
2009. Júl. 22., Sze, 20:59:17 CEST

Ok, akkor reszletesebben:

A jatekosoknak van penzuk, es vehetnek goblinokat. A goblinoknak van
aruk, es ez a goblinra mint fajra jellemzo(tehat minden goblin
ugyanannyiba kerul). A goblint csak akkor akarom peldanyositani, ha az
tenyleg letre is jott. A goblinnak van egy absztrakt ose, hogy kesobb
lehessen mas lenyeket is letrehozni.
Venni varosban lehet, ezert a varosnak keszitettem egy olyan metodust,
ami megkapja azt az osztalyt, amilyen lenyt szeretne venni a jatekos.
Ebben a metodusban szeretnem megcsinalni azt, hogy eloszor
leellenorzni az adott lenytipusnak az arat, megvizsgalja, hogy a
jatekosnak mennyi penze van, es ha van elegendo, akkor letrehoz egy uj
peldanyt az adott lenybol.
Ezt szeretnem minel elegansabban es a leheto legkevesebb plusszal
megirni, ezert gondoltam, hogy ha minden leny class-aban tarolom az
arara vonatkozo adatot(pl annotacioban), akkor az igazabol 1 sor, es
mukodik. Azonban ha irok egy uj lenyt, akkor semmi sem fogja
kikenyszeriteni, hogy legyen neki az arra vonatkozo informacioja, csak
futas kozben fog elszallni.

Remelem igy erthetobb

sashee