[Java lista] JasperReports

Komáromi Zoltán komaromi.zoltan at horticosoft.hu
2009. Jún. 17., Sze, 15:59:15 CEST

Sziasztok,

JasperReport engine bevezetésén gondolkodunk, e-számla, auto-reporting
miatt. Ennek kapcsán csináltam egy teszt riportot, amit pdf-be exportálok.

NetBeans alól futtatva tökéletesen működik, de ha átteszem linuxra, ahol
ténylegesen futnia kellene, akkor egyszerűen semmilyen mezőt nem ír ki,
csak ha kb. kétszeresre növelem a mezőméreteket.

Az egész reportban csak Times New Roman font van, de miután láttam az
eredményt a biztonság kedvéért beimportáltam a win-es ttf fájlokat is.

pl.
            <staticText>
                <reportElement x="0" y="0" width="555" height="38"/>
                <textElement textAlignment="Center"
verticalAlignment="Middle">
isBold="true" pdfFontName="Times-Bold" pdfEncoding="Cp1250"
isPdfEmbedded="true"/>
                </textElement>
                <text><![CDATA[Report]]></text>
            </staticText>

Ez windows alatt teljesen jó, linux alatt, csak akkor jelenik meg, ha
height="58".

Biztos valami triviális dolgot nem állítok megint be, de egyszerűen nem
találtam semmit a Google-n sem erre.

Köszi a segítséget.

KoZo