[Java lista] JasperReports

Stef stefhun at gmail.com
2009. Jún. 17., Sze, 20:11:08 CEST

Szia!

Nekem is voltak JasperReport problémáim ezzel kapcsolatban + ékezetek. Az
lett a megoldás, hogy Helvetica fontot használok és ugyanolyan beállítást
mint Te (pdf-be ágyazott, CP1250-el). Hála égnek nem volt panasz a font
típusára, így nem fektettem több energiát a probléma megoldásába.
Nálam a height az 11-es 8-as fontnál. Én iReport-al szerkesztem a riportot
és nem szöveges editorral a jrxml-t.

Kíváncsi vagyok a többiek válaszára, hogyan lehet megoldani, mivel Én nem
vagyok egy java guru...

Ăśdv!
Stef