[Java lista] JasperReports

Laja laja at freemail.hu
2009. Jún. 18., Cs, 09:58:14 CEST

Hi!
> Az egész reportban csak Times New Roman font van, de miután láttam az
> eredményt a biztonság kedvéért beimportáltam a win-es ttf fájlokat is.

Szerintem próbálkozz más betűtípussal. A Times New Roman, az fizetős.
Eredetileg a Monotype cég készítette a digitális változatot, és ráadásul
van egy kis kavarás is körülötte. Ugyanis a Microsoft féle Times New
Roman az a Monotype Times New Roman PS betűtípusának TrueType változata,
ami a klasszikus Times New Roman-nál keskenyebb. Ráadásul a Win-es ttf
fontok nem mindig működnek jól más környezetben (gondolom valami nem
szabványosan implementált dolog van benne). Legalábbis én így tapasztaltam.
Szerintem próbálkozz meg valami free betűtípussal, és próbáld meg PS
betűkkel is.
Lehet hogy nem segít, de legalább egy hibaforrást kiszűrtél :)

Laja