[Java lista] Word dokumentáció Doclet-tel

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Jún. 22., H, 10:25:33 CEST

2009/6/22 István Viczián <viczian.istvan at gmail.com>:
> Köszönöm!
> Amúgy ami Iván leveléből is egyértelműen kiderült, nekem is nyilvánvalóvá
> vált, és Péter is említette, hogy a táblázatokon bukik el a dolog általában,
> tehát ha valaki ilyen megoldást akar, akkor először azt próbálja ki.

Igazából az a nehéz, hogy olyan RTF táblázatot készíts programból,
amiben ismétlődnek a sorok. Más szavakkal van egy templated, amit
Word-del, vagy OpenOffice-szal szerkesztettél, és van benne egy
táblázat, amiben van egy sor, és szeretnél a programban ciklusban
ebből az egy táblázatsorból többet.

Amit nekem sikerült megoldást gyártanom az ezt csak limitáltan tudja.
Nevezetesen meg kell editálni az RTF templatet text módban (és onnan
kezdve az már nem RTF), és egy kicsit érteni kell az RTF belső
felépítéséhez. Viszont anno pont az volt a kívánalom, hogy a templatet
ügyfél szerkeszthesse. De nem is kellett ez a táblázat dolog.

A személyes tanulságom ebből a projektből, hogy nem fejlesztek ki
addig szoftvert, amíg nem rendelik meg :-( De ez egy másik történet.

--
Verhás Péter
ügyvezető
peter at verhas.com