[Java lista] Word dokumentáció Doclet-tel

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Jún. 22., H, 09:48:15 CEST

Köszönöm!

Közben kicsit módosítottam a CSS-en, és valamilyen holdegyüttállásnak
köszönhetően az Internet Explorer-ben megjelenített HTML-ből átcopy-zott
valami pont úgy néz ki, ahogy nekem kell. Nincsenek felesleges formázások,
sortörések, táblázat cella border eltérések.
Szóval feltehetőleg marad a Java kód -> Velocity Doclet -> DocBook -> XSL-FO
-> HTML út. De még ez is lehet, hogy a Velocity template maga a kimenő HTML,
ami nagyságrendekkel egyszerűbb, de ha már összeállt ez az út, akkor lehet,
hogy nem rossz, ha PDF-et is tudok gyártani.

Amúgy ami Iván leveléből is egyértelműen kiderült, nekem is nyilvánvalóvá
vált, és Péter is említette, hogy a táblázatokon bukik el a dolog általában,
tehát ha valaki ilyen megoldást akar, akkor először azt próbálja ki.

Viczi