[Java lista] whois szerverek kimenetének feldolgozása

Mariák Kálmán sirkalmi at gmail.com
2009. Már. 12., Cs, 10:27:57 CET

Szevusztok!

A témának csak annyi köze van a Java-hoz, hogy a kimenetet azzal
dolgozom fel. :-)
Az a problémám, hogy ahány whois szerver annyi féle kimenetet ad. Erre
így nagyon nehéz feldogozó programot írni mert külön-külön egyedi
megoldásokat kell alkalmazni illetve állandóan figyelni kell, hogy
esetleg változik-e valamelyiknél a kimenet formátuma. Tudtok esetleg
valamilyen alternatív megoldást ami esetleg XML vagy hasonló könnyen
feldolgozható kimenetet szolgáltat?
Egy domain kereső szolgáltatást írok ahol van egyszerű keresés és
reészletes keresés.
Egyszerű esetben csak annyit kell egyértelműen megállapítani a kimenet
alapján, hogy foglalt vagy sem, míg részletes esetben ezen felül a whois
kimenet tisztított formában való megjelenítése a feladat.
Jelenleg csak a .hu illetve a .eu tld-ket valósíttam meg:
http://rafb.net/p/EvVttH86.html

És itt gondolkodtam el a dolgon mert még vagy +10 tld-ét kéne
lekezelni. :-(

Ötleteket, válaszokat előre köszi!

--
sirkalmi