[Java lista] java pda

Szendi Varga János szendi.varga.janos at nextent.hu
2009. Már. 13., P, 11:20:17 CET

Hello!

A lista archívumában találsz hasonló témában infókat.
Az a probléma, hogy azok 2006-osak.
Saját tapasztalatom is kb. akkori, akkor volt valami swt, amit használni
lehetett felületekhez.
A JVM-ek száma is 5-6 körül volt, érdekes kompatibilitási gondokkal.
Azóta gondolom fejlődött a világ... :)

Üdv,
Szenyo