[Java lista] java pda

Laja laja at freemail.hu
2009. Már. 13., P, 11:56:20 CET

Hi!

> A lista archívumában találsz hasonló témában infókat.
> Az a probléma, hogy azok 2006-osak.

Hát igen, valamikor akkor próbálkoztam én is utoljára...

> Saját tapasztalatom is kb. akkori, akkor volt valami swt, amit használni
> lehetett felületekhez.
> A JVM-ek száma is 5-6 körül volt, érdekes kompatibilitási gondokkal.
> Azóta gondolom fejlődött a világ... :)

Hát úgy tűnik nem nagyon... Nagyjából ugyanazok vannak, és alig
változtak. Ez a CreMe meg a Mysaifu tűnik még élőnek. Az utóbbi még
ingyenes is, és CE6.0-t is támogat. De amint nézegetem van még
fejlesztenivaló bőven...
Az Androidot is nézegettem, és jónak tűnik...
De ha ügyfél most kér valamit, akkor mit ajánljak? Lehet hogy marad a
C... :(

Laja