[Java lista] java pda

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Már. 13., P, 12:21:39 CET

On Fri, 13 Mar 2009 11:56:20 +0100
Laja <laja at freemail.hu> wrote:

  Hali!

> [...]

eSWT, elvileg az uj s60-as telokban is benne van mar.

> Hát úgy tűnik nem nagyon... Nagyjából ugyanazok vannak, és alig
> változtak. Ez a CreMe meg a Mysaifu tűnik még élőnek. Az utóbbi még
> ingyenes is, és CE6.0-t is támogat. De amint nézegetem van még
> fejlesztenivaló bőven...
> Az Androidot is nézegettem, és jónak tűnik...
> De ha ügyfél most kér valamit, akkor mit ajánljak? Lehet hogy marad a
> C... :(

Nem irtad, hogy milyen platform. Vagy ha PDA, akkor az egyertelmuen
windows? :) Arra viszont van .net compact framework, ami azert biztosan
selymesebb erzes, mint a C/C++ meg a win32 api. Raadasul alitolag egeszen
kenyelmes fejlesztoeszkozok vannak hozza. Ez is 2005-os info :)

  atleta