[Java lista] segítség!

Orsolya Bali obali at b2international.com
2009. Már. 16., H, 11:53:10 CET

Sziasztok,

Épp a szakdolgozatomat írom munka és motiváció témakörben. Arra szeretnélek
megkérni titeket, hogy töltsétek ki nekem ezt a kérdőívet :
http://www.mysurvs.com/survey/217515698/
A téma a különböző motivációk és attitűdök feltárása, a célcsoport a
szoftverfejlesztők, az eredmények pedig, ki tudja, talán hozzájárulhatnak
ahhoz, hogy a ti későbbi munkahelyeiteket is kellemesebbé, inspirálóbbá
tegyük.
És bár mindezek nagyon szép célok, de emellett az is fontos, hogy
rettenetesen kevés időm van egy elég nagy mintán végzett kutatás
összehozásához, úgyhogy kérlek titeket, segítsetek nekem, tényleg nem
hosszú, 5-10 perc az egész.

Előre is nagyon köszönöm,

üdv és további szép napot,

Bali Orsi