[Java lista] Glassfish autentikacio JDBCRealm

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2009. Már. 19., Cs, 22:00:17 CET

hello,

On Thursday 19 March 2009 21.45.48 Karakó Miklós wrote:
> Emlékszem, ebben én is belefutottam már, de a jegyzeteim között nem
> találtam róla semmit. Ha jól rémlik, akkor valami közel triviális
> elgépelés, elírás, vagy konfig lehetett. Amire tippelnék: a login()
> metódusnak "jdbcRealm" helyett "JDBCRealm"-et adj meg. Logolást pedig a
> GF webes felületen szépen lehet állítani a saját osztályaira.
>
> Esetleg próbáld meg elölről az egészet. Nekem ezek alapján többször is
> sikerült új GF-et bekonfigolni:
> http://palacsint.hu/doksik/feedgen-j2ee/11-07-jaas
> http://palacsint.hu/doksik/feedgen-j2ee/11-07-01-felhasznalok-adatbazisa
> [...]
Ot perccel ezelott mozdult meg:)

1. nem volt engedelyezve a security manager:),
2. a security beallitasokon be kellett checkelni, a Default Principal To Role
Mapping beallitast.
3. a sun-ejb-jar.xml-ben be kellett allitani az egyes ejb-kre az
ior-security-config-ot.
4. a jdbcRealm beallitasnal a digest plain text-re  nem ures mezo, hanem none!

ezutan mar jol ment minden.

a logolast megtalaltam, egesz jol be lehet konfigolni.
admin console-bol nem tudtam ellenorizni, hogy mukodik-e?

koszi a segitseget...

--
 thx,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu